Cel mai mare dar al lui Dumnezeu

Cel mai mare dar al lui Dumnezeu, de care avem cel mai mult nevoie şi pe care ne învrednicim a-l primi des de la Dumnezeu, prin rugă­ciunile noastre, este pacea inimii, după cum cuvântează Mântuitorul: „Veniţi la Mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi” (Matei 11, 28). Iar atunci când dobândiţi pacea, bucuraţi-vă, socotiţi-vă bogaţi, îndestu­laţi cu de toate.

6166006-md

(Sfântul Ioan de Kronstadt – Viaţa mea în Hristos)

Un gând despre “Cel mai mare dar al lui Dumnezeu

  1. Mihaita Ana din Giurgiu

    Multumesc,chiar am primit revelatie despre asta…A fost ca o lumina in inima mea,a stralucit si ce bucurie mi-a adus!
    Am inteles acum cat de valoroasa este pacea inimii,mai mult decat orice.Daca ai pace poti fi linistit…si cat de important este sa stai calm ,atunci cand esti incercat si prigonit pt El.

Lasă un răspuns

